Obchodní podmínky
Květiny doručujeme za níže uvedených podmínek.
Květiny doručujeme za níže uvedených podmínek.
Květinové zásilky doručujeme od pondělí do neděle od 8 do 19 hodin. Doporučujeme našim zákazníkům objednat květiny alespoň jeden pracovní den dopředu. Pro doručení tentýž den doporučujeme nás kontaktovat telefonicky na mobil +420 737 541 092 nebo +420 739 414 616. Ceny květin jsou včetně dopravy po Liberci.
Cena za doručení květin po Liberci je již v ceně květiny.
Ceny květin jsou uvedeny včetně DPH.
Objednávku doručíme po zaplacení celé částky.
Způsob platby:
- převodem na účet ČSOB 194311260/0300 - prosíme zaslat doklad o převodu na email kvetiny@kvetinyextra.cz
- pro platby ze zahraničí IBAN CZ11 0300 0000 0001 9431 1260, SWIFT CEKOCZPP
- v hotovosti na našich prodejnách
- na fakturu (jen pro stálé zákazníky)
Objednávky přijímáme prostřednictvím našich webových stránek, telefonicky nebo osobně na našich prodejnách. Objednávka musí obsahovat následující :
- vaše jméno a telefon nebo e-mail
- jméno, adresu a telefon příjemce
- vybranou kytici
- datum a čas doručení
Při objednávce zákazník přijímá a uznává naše obchodní podmínky. Svou objednávkou potvrzuje jejich přečtení a souhlasí s nimi.
1. Objednávka je závazná a považuje se za dokončenou úhradou ceny kytice. Smlouva je splněna dodáním květiny příjemci.
2. Vzhledem k originalitě každé zhotovené kytice se může květina lehce lišit od obrázku na internetové presentaci. Při nedostatku či nedostupnosti určitého typu květin si květinářství vyhrazuje právo nahradit tyto květiny a ozdobný materiál podobnými, popřípadě i příbuznými druhy obdobné kvality, vzhledu a ceny.
3. Květinářství není zodpovědné za zdržení či zrušení objednávky v případě, že zákazník poskytl společnosti nepravdivé informace např. informace o adrese příjemce. V takovém případě si může objednávající květiny vyzvednout v našem květinářství do 24 hodin. Po tomto čase je kytice znehodnocena a objednávka považována za vyřízenou.
4. Pokud kurýr nezastihne příjemce kytice na uvedené adrese ve vámi určenou dobu, pokusí se předat květiny náhradní osobě (rodinnému příslušníkovi, sousedovi, recepčnímu, spolupracovníkovi apod.) a bude o tom informovat příjemce květiny.
5. Při doručení a předání květiny je nutné, aby si zákazník dodávku zkontroloval. Svým podpisem při převzetí objednávky zákazník stvrzuje, že zakázku převzal a je s ní spokojen. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Případnou stížnost na nevyhovující dodávku či kvalitu je třeba uplatnit reklamaci do 24 hodin od data dodání.
6. Všechny informace o odesílateli a adresátovi jsou chráněny zákonem o ochraně osobních dat a jsou nesdělitelné třetí osobě. Adresát není informován o odesílateli, pokud si to odesílatel výslovně nepřeje, což učiní svojí identifikací na přiloženém přání.